۵ دی ۱۳۹۵، ۰:۱۰

بر اثر بارش برف و برودت هوا؛

مدارس ماهنشان و انگوران در استان زنجان تعطیل شد

 مدارس ماهنشان و انگوران در استان زنجان تعطیل شد

زنجان- بارش برف و برودت شدید هوا مدارس شهرهای ماهنشان و انگوران در استان زنجان را تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به علت بارش سنگین برف و برودت هوا فردا یکشنبه پنجم دی ماه همه مقاطع تحصیلی ماهنشان و انگوران شیفت صبح تعطیل هستند.

همچنین در حال حاضر بارش برف و کولاک در سایر نقاط استان بخصوص محورهای مواصلانی استان زنجان در جریان است و بارش پراکنده برف (همراه با کولاک موضعی آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین، آزادراه زنجان-تبریز و ترانزیت زنجان-میانه، زنجان-بیجار (گردنه سعیدآباد و پاپایی)، زنجان-طارم، زنجان-دندی-تخت سلیمان، زنجان-تهم-چورزق؛ سلطانیه-خدابنده (گردنه دهجلال)، ابهر-خدابنده (قره آغاج)، نیک پی-ماهنشان، زنجان-ارمغانخانه در جریان است.

بنا به اعلام  مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تردد در محورهای استان با همراه داشتن تجهیزات ایمنی و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است و رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بارش برف از اواخر دیروز(شنبه) در سطح استان زنجان آغاز شده و بنا به اعلام اداره کل هواشناسی این وضعیت تا چند روز آینده در این استان تدوام خواهد داشت.


 

کد خبر 3858917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید ضدری IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      0 0
      خدایا شکرت