۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

رقابت شغلی که باعث تهدید در فضای مجازی شد

رقابت شغلی  که باعث تهدید در فضای مجازی شد

کرمانشاه- رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری شخصی که از طریق ایمیل اقدام به تهدید رقیب کاری خود در کرمانشاه می کرد، توسط پلیس فتا استان خبر داد.

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری شخصی که از طریق ایمیل اقدام به تهدید رقیب کاری خود در کرمانشاه می کرد، توسط پلیس فتا استان خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس با استفاده از ایمیل اقدام به مزاحمت و تهدید کرده و پس از تغییر محل کار نیز تهدیدات ادامه داشته است، به منظور شناسایی عامل یا عاملان مزاحمت مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: متهم که از همکاران شاکی بود در بازجویی های فنی کارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی اقرار و هدف از این کار را رقابت شغلی بیان کرد.

رئیس پلیس فتا استان خطاب به متخلفان و مجرمان که در فضای مجازی فعالیت و گمان می کنند که اقدامات آنها از دید قانون پنهان می ماند، هشدار داد که این دسته افراد با اقدامات پلیسی شناسایی و تحویل مقام قضائی داده خواهند شد.

کریمی از شهروندان خواست تا در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir و بخش «تماس با ما»   گزارش دهند.

کد خبر 3860382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha