۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵

رئیس سازمان انرژی اتمی:

میراث داران خوبی در حوزه محیط زیست نبودیم

میراث داران خوبی در حوزه محیط زیست نبودیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: متاسفانه میراث داران خوبی در حوزه محیط زیست نبودیم و با جدا شدن از گذشته و بی توجهی به آینده، رفتاری را انتخاب کردیم که انگار در خلاء هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست،  علی اکبر صالحی در جلسه شورای علمی دانشنامه محیط زیست با اشاره به پیشینه فرهنگی و مذهبی ایرانیان در حفظ محیط زیست، همچنین برخورداری از میراث بسیار ارزنده در این حوزه، گفت: متاسفانه میراث داران خوبی در حوزه محیط زیست نبودیم و با جدا شدن از گذشته و بی توجهی به آینده، رفتاری را انتخاب کردیم که انگار در خلاء هستیم.

عضو شورای علمی دانشنامه محیط زیست ضمن تاکید بر وظیفه و مسئولیت همگانی برای حفظ محیط زیست به ویژه از طریق آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومی، اظهار کرد: یکی از راه های مهم برای ارتقاء فرهنگ عمومی، بهره گیری از دانشنامه های تخصصی با زبانی ساده و فراگیر است.

وی ابراز امیدواری کرد: انتشار دانشنامه محیط زیست که فعالیتی فرهنگی و آموزشی از طریق حوزه کتاب است، آغاز سلسله اقداماتی مستمر در حوزه آموزش و آگاهی رسانی محیط زیست باشد.

جلسه شورای علمی دانشنامه محیط زیست با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح دیروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد.

کد خبر 3861239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha