حجت الاسلام و المسلمین شاهانی:

حماسه ۹ دی نقطه عطف وحدت ملی در برخورد با فتنه گران است

حماسه ۹ دی نقطه عطف وحدت ملی در برخورد با فتنه گران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار و متخصصان با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطف وحدت ملی در برخورد با فتنه گران است گفت: چراکه مسئله امنیت در هر کشوری مهم ترین مقوله است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین شاهانی در جمع مدیران، کارکنان و بسیجیان این سازمان بابیان این مطلب افزود : روز ۹ دی یک روز تاریخی است که نباید فراموش شود. برخی می خواهند این روز فراموش شود و یا کمرنگ باشد در حالی که این روز فرصتی برای بصیرت افزایی است.

وی تصریح کرد: در ۹ دی مردم به صحنه آمدند و کاری را که نیروی های امنیتی هم نمی توانستند انجام دهند تمام کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار ادامه داد: بعد از ۹ دی آن فتنه تمام شد و این به برکت امام حسین(ع) بود البته فتنه ادامه دارد، ولی آن حرکت در جهت به هم زدن نظم و امنیت کشور خنثی شد .

وی افزود: مقام معظم رهبری از حرکت فتنه گران در سال ۸۸ به جرزنی انتخاباتی تعبیر کردند و حقیقت این است که فتنه گران آبروی نظام را زیر سوال بردند در حالی که در انقلاب افرادی با سابقه بودند.

حجت الاسلام شاهانی در ادامه گفت: بزرگترین مسئله در فتنه ۸۸ مخدوش شدن امنیت ملی بود و مسئله امنیت مهم ترین مقوله برای هر کشور و حکومتی است،وامروز چنانچه می بینیم نا امنی های سوریه زیر ساخت های آن کشور را از بین برده است، لذا امروز افتخار جمهوری اسلامی این است که در منطقه ای کاملاً نا امن از امنیت برخوردار است و علی رغم رکود در بخش های مختلف اقتصادی در صنعت توریسم رکود نداریم و این به دلیل امنیت ایران است.

وی در ادامه با اشاره خسارت فتنه گران به وحدت ملی اظهار داشت: فتنه گران در سال ۸۸ کاری کردند که حتی در خانه ها نیز بین اعضای خانواده ها دو دستگی و اختلاف ایجاد شد، ولی وقتی مردم دیدند فتنه گران حرمت امام حسین(ع) را نگه نداشتند، راه خود را از آنها جدا کردند.

حجت الاسلام شاهانی تصریح کرد: باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و هر جریانی را که بخواهد امنیت را مخدوش کند جلوی آن را بگیریم و این کار با حفظ انسجام ملی امکان پذیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار تاکید کرد: باید ببینیم چرا برخی از جریانات مورد حمایت آمریکا هستند و این مسئله با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا سازش کاری در برابر آمریکا نتیجه ای ندارد، چون ذات آنها تحقیر ملت هاست و ما باید به توانایی های داخلی خود اتکا کنیم وچنانچه در برجام هم تجربه شد ، نمی توان به استکبار اطمینان کرد.

کد خبر 3862429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha