۹ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اینکه چه کسی یادگار کیست ملاک نیست بلکه ملاک حال فعلی افراد است

اینکه چه کسی یادگار کیست ملاک نیست بلکه ملاک حال فعلی افراد است

سمنان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتصاب برای افراد ارزشی ایجاد نمی کند، اینکه چه کسی یادگار کیست ملاک نیست بلکه ملاک حال فعلی افراد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی صبح پنجشنبه در تجمع بصیرتی مردم ولایتمدار سمنان در میدان امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به این مطلب که فتنه ۸۸ در امتداد کینه بنی امیه علیه آل رسول الله بوده است، بیان داشت: فتنه ۸۸ با تدبیر رهبر معظم انقلاب خاموش و با مدیریت ایشان در نهم دی با میثاق دوباره با امام (ره) ختم شد.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت فتنه ای که در سال ۸۸ به راه افتاد دلیلش انتخابات و دعوای انتخاباتی نبود، بیان داشت: این فتنه در راستای براندازی نظام و انقلاب اسلامی بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از همه دولتمردان از هر جناحی خواستار حرکت در  چارچوب نظام شد و افزود: نظام خطوط قرمزی دارد، هرکس در این چارچوب باشد از ملت است و هرکسی خارج از این چارچوب رفتار کند در هر لباس و جایگاهی که باشد از ملت نیست.

نقوی با اشاره به اینکه دشمن ۳۷ سال است که می خواد با توطئه های مختلف این انقلاب را ساقط کند، اظهار داشت: انتصاب برای افراد ارزشی ایجاد نمی کند، اینکه چه کسی یادگار کیست ملاک نیست بلکه ملاک حال فعلی افراد است.

وی، فساد و اختلاس را مانند  فتنه ۸۸  دانست و گفت: دست اندازی به منافع و اموال ملت با فتنه ۸۸ تفاوتی ندارد، بارها مشکلات متون توافق هسته ای را گفتیم اما به ما توهین شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه یادگار بودن به روش و منش و به سبک زندگی سیاسی است و به انتصاب نیستند، اظهار داشت: چند بار باید رهبری بگویند که مشکلات را در وین و ژنو جستجو نکنید، بارها مشکلات متون توافق را گفتیم اما به ما توهین شد.

نقوی با تاکید بر اینکه از روز اول اجرای برجام و پس از انجام کامل تعهدات ایران و راستی آزمایی آژانس مجددا ایران را تحریم کردند، عنوان کرد:  تا امروز آمریکا ۱۵ بار برخلاف برجام تحریم ها و محدودیت های جدیدی را برای کشورمان اعمال کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که  ما شمشیر را کنار گردن آمریکایی ها گرفته ایم،  افزود: دشمن درصدد برهم زدن وحدت امت و امام است، نباید بگذاریم دشمن وحدت موجود بین مسلمانان را از بین ببرد و این اتحاد و همبستگی باید بیش از پیش گسترش یابد.

این نماینده مجلس  با اشااره به این مطلب که در کشور نباید بی عدالتی و تبعیض باشد، گفت: مردم از تبعیض و بی عدالتی موجود در کشور ناراحت هستند، اگر یک تکه نان داشته باشیم و همه با هم بخوریم کسی اعتراض نمی کند، اعتراض در اینجا است که  هشت هزار میلیارد تومان اعتبار صندوق رفاه فرهنگیان به سی نفر پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه اختلاس رنگ جناحی و سیاسی ندارد، اظهار داشت: هر دولتی و هر شخصیتی در هرجایگاهی باشد این خلاف نظام است که دست به اختلاس بزند.

کد خبر 3863268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha