۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

شهردار فهرج:

فهرج نیازمند نگاه ویژه مسئولان/سطح اقتصادی مردم پایین است

فهرج نیازمند نگاه ویژه مسئولان/سطح اقتصادی مردم پایین است

فهرج - شهردار فهرج از سطح پایین اقتصادی مردم این منطقه خبر داد و خواستار نگاه ویژه مسئولان برای حل مشکلات فهرج شد.

مهدی قائمی در گفتگو با خبرنگار مهر از وضعیت نابسامان شهری فهرج خبر داد و اظهار کرد: نبود زیرساختهای مناسب فهرج را تبدیل به شهری محروم و راکد از لحاظ شغلی و درآمدی کرده است.

وی با اشاره به کمبود بودجه در شهرستان فهرج، اظهار کرد: کارکنان شهرداری بیش از پنج ماه است که حقوق  دریافت نکرده اند.

قائمی افزود: فهرج نیاز به محرومیت زدایی دارد و این امر کمک و مساعدت مسئولان را می طلبد.

شهردار فهرج تصریح کرد: شهرداری فهرج در دولت تدبیر و امید برای ساماندهی وضعیت عمران شهری و رضایت شهروندان با کمترین اعتبارات در حال اجرای پروژه های عظیم عمرانی بوده و نبود درآمد پایدار این مسئله را با مشکل روبرو کرده است.

قائمی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساختن شهر فهرج در دولت تدبیر و امید انجام شده است، افزود: پروژه احداث پل جدید بعد از ۴۱ سال گذشت از عمر پل قدیم  توسط شهرداری فهرج در حال اجراست.

وی عنوان کرد: شهرستان فهرج با جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر بوده و به دلیل هم مرزی با سیستان و بلوچستان از اهمیت خاصی برخوردار است.

قائمی ادامه داد: فهرج در سال ۸۸ از بخش به شهرستان ارتقا پیدا کرد اما زیرساختهای اولیه نیاز به اعتباراتی دارد که در خور شان یک شهرستان باشد چرا که توقع مردم نیز ارتقا یافته است و این حق مسلم برای مردم است.

وی از سطح اقتصادی پایین مردم و متعاقبا نداشتن درآمد شهرداری از وصول عوارض محلی خبر داد و افزود: مشارکت مردم تنها راه درآمد و حرکت پویای شهرداری هاست و این در حالی است که مردم این منطقه به دلیل خشکسالیهای اخیر و نبود کارخانجات و سرمایه گذاری و تولیدات صنعتی از درآمد خوبی برخوردار نیستند که ارتباط مستقیم با درآمد شهرداری دارد.

شهردار فهرج تصریح کرد: سرمایه گذاری و تخصیص اعتبارات ویژه برای احداث زیرساختهای این شهرستان که ورودی استان کرمان از سمت شرق است از الزامات جذب سرمایه گذار و جلوگیری از مهاجرت بومیان و نهایتا افزایش توان مالی شهرداری خواهد بود.

کد خبر 3864385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha