۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۱۱

نائب رئیس اتاق زنجان:

هیچ گونه وحدت رویه در اخذ مطالبات بخش صنعتی زنجان شکل نگرفته است

 هیچ گونه وحدت رویه در اخذ مطالبات بخش صنعتی زنجان شکل نگرفته است

زنجان-نائب رئیس اتاق زنجان گفت: تاکنون هیچ گونه وحدت رویه در اخذ مطالبات بخش صنعتی استان شکل نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، محمد تقی مقدم فرد در دهمین جلسه کمیسیون صنعت با بررسی مشکلات و موانع اخذ عوارض  حرکات فردی در زمینه ایجاد ظرفیتهای تجاری را محکوم به شکست دانست و افزود: متاسفانه بسیاری از آمار ارائه شده از سوی سازمانهای دولتی مغایر با واقعیتهای موجود  جامعه است به همن جهت جمع بندی و تهیه این سند از سوی بخش خصوصی می تواند بسیار راهگشا باشد.

نائب رئیس اتاق زنجان گفت: تاکنون  هیچ گونه وحدت رویه در اخذ مطالبات  بخش صنعتی استان شکل نگرفته است از این رو این کمیسیون می تواند با تدوین این سند نقاط ضعف و قوت صنایع استان را استحصاء و معضل بیکاری استان را از میان بردارد.

مقدم ادامه داد: ایجاد طوفان فکری و حرکت تیمی به منظور اتخاذ یک رویکرد مشترک در مطالبات بخش صنعت استان از مهمترین اهداف تدوین این سند است.

وی گفت: متاسفانه تاکنون  هیچ گونه وحدت رویه در اخذ مطالبات  بخش صنعتی استان شکل نگرفته است از این رو این کمیسیون می تواند با تدوین این سند نقاط ضعف و قوت صنایع استان را استحصاء و معضل بیکاری استان را از میان بردارد.

نائب رئیس اتاق زنجان با بیان اینکه چشم انداز اصلی  تدوین سند  استراتژیک زنجان  به منظورارتقاء جایگاه صنعت  استان و پیوستن به جمع ۷ استان برتر صنعتی کشوراست، افزود: جهت سهولت پرداخت وام به واحدهای تولیدی ، مرحله پایش طرح ها در اتاق زنجان صورت گیرد.

مقدم فرد افزود: در حال حاضر بانک های استان با اخذ وثیقه های سنگین و عدم قبول کارخانه بعنوان وثیقه امکان بهره مندی  تولیدکنندگان از منابع  بانکی را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده اند.

همچنین عضو هیئت رئیسه اتاق زنجان گفت: زنجان به عنوان اولین استانی است که در هیئت حل اختلاف مالیاتی بدلیل بی طرف بودن قاضی آراء به نفع تولیدکنندگان صادر می شود.

یگانه  گفت: متاسفانه بدلیل بروکراسی اداری تاکنون نتوانستیم حتی ۵۰ درصد مشکلات تولید در استان را حل کنیم.

یگانه خواستار استفاده از  متخصصین و بازنشستگان اداره مالیاتی بعنوان کارشناسان قرار تحقیق شد و اظهار داشت: متاسفانه با بکارگیری شاغلین این اداره عملا قدرت اظهار نظر واقعی برروی پرونده تحت شعاع قرارمی گیرد.

کد خبر 3864742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha