۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان یزد:

انواع سرقت در یزد ۱۳ درصد کاهش یافت

انواع سرقت در یزد ۱۳ درصد کاهش یافت

یزد ـ فرمانده انتظامی شهرستان یزد کاهش ۱۳ درصدی انواع سرقت ها در یزد طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: این کاهش حاصل تعامل بیشتر مردم با پلیس است.

سرهنگ منوچهر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی در زمینه های مختلف و برقراری نظم و امنیت برای شهروندان، مهمترین اولویت ها و برنامه های پلیس شهرستان یزد را اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرائم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم اعلام کرد.

وی، کاهش ۱۳ درصدی انواع سرقت ها را ظرف یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان نشانه بارز تعامل مردم با پلیس برشمرد و افزود: امنیت یک نیاز همگانی و مستلزم مشارکت همگان است و این موضوع از اولویت های مهم در برنامه ریزی و تصمیم گیری در نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع اگر پیشگیری اجتماعی در جامعه محقق شود، بسیاری از جرائم و معضلات و آسیب‌های اجتماعی که ناشی از عدم آگاهی شهروندان در جامعه است، به حداقل خواهد رسید.

وی تاکید کرد: عمل به توصیه های پلیس و رعایت نکات ساده و بدیهی ارائه شده می‌تواند در پیشگیری از سرقت اموال موثر باشد و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد.

کد خبر 3864941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha