۱۹ دی ۱۳۹۵، ۸:۰۱

وقتی در «جزیره دکتر لیبریس» قصه‌ها جان می‌گیرند

وقتی در «جزیره دکتر لیبریس» قصه‌ها جان می‌گیرند

«جزیره دکتر لیبریس» نوشته کریس گرابنستاین با ترجمه‌ نگار عباس‌پور توسط انتشارات پرتقال منتشر شد. در این داستان شخصیت‌های داستانی زنده می‌شوند و جلوی چشم‌مان رژه می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوجوانان با خواندن این داستان می‌توانند با بسیاری از شخصیت‌های داستانی مانند «رابین هود»، «سه تفنگدار»، «تام سایر»، «هرکول» و... آشنا شوند.

گرابنستاین، نویسنده، در این اثر شخصیتی به نام بیلی را به مخاطبان معرفی می‌کند که با از دست دادن گوشی موبایل خود مجبور می‌شود به کتاب خواندن پناه ببرد و درگیر و دار این مطالعه وارد دنیای جدیدی می‌شود. بیلی که حالا در خانه دکتر لیبریس تعطیلات تابستانی خود را سپری می‌کند با پیدا کردن کلید کتابخانه دوستان جدیدی پیدا می‌کند؛ شخصیت کتاب‌هایی که او مطالعه می‌کند جان می‌گیرند و در جزیره شروع به حرکت می‌کنند.

پشت جلد این کتاب آمده: «اگر شخصیت‌های داستانی مورد علاقه‌تان زنده می‌شدند و جلوی چشمان شما رژه می‌رفتند چه می‌کردید؟ این اتفاق برای بیلی افتاده!... او امسال تابستان را در خانه دکتر لیبریس می‌گذراند و در عین ناباوری درگیر اتفاق‌های عجیبی می‌شود.

هر وقت بیلی یکی از کتاب‌های کتابخانه شخصی دکتر لیبربس را باز می‌کند، صداهایی را از درون جزیره وسط دریاچه می‌شنود! انگار داستان‌هایی که می‌خواند، یکهو جان می‌گیرند و واقعی می‌شوند.

«جزیره دکتر لیبریس» نوشته کریس گرابنستاین با ترجمه‌ نگار عباس‌پور در ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۱۴ هزار تومان توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

کد خبر 3865317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha