۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

سخنگوی نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی ۶۰۰ دایره مددکاری و ۴۰ مرکز مشاوره در کشور دارد

نیروی انتظامی ۶۰۰ دایره مددکاری و ۴۰ مرکز مشاوره در کشور دارد

بوشهر - سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی ۶۰۰ دایره مددکاری و ۴۰ مرکز مشاوره در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید منتظر المهدی ظهر یکشنبه در همایش یک روزه رؤسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی تلاش ویژه‌ای را برای کاهش جرایم داشته است و شاهد دستاوردهای خوبی هستیم.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ دایره مددکاری و ۴۰ مرکز مشاوره نیروی انتظامی در سطح کشور اضافه کرد: طی ۹ ماه امسال ۳۷۰ پرونده به این مراکز ارجاع شده است که ۷۲ درصد آنها منجر به سازش شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صلح و ساز ۸۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مددکاری و مشاوره نیروی انتظامی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: رفع آسیب‌های اجتماعی از جمله عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ دستگاه در زمینه حجاب مسئولیت دارند، تصریح کرد: پلیس آخرین مرجع است و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا امور به پلیس نرسد.

منتظر المهدی به اهمیت بالای حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: وقتی در کشوری یک هنجار از سوی عموم مردم پذیرفته می‌شود باید به خوبی این موضوع را انجام دهیم که هنجارشکنی انجام نشود.

وی از گسترش امنیت به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا اشاره کرد و ادامه داد: توسعه پلیس کودک و پلیس قضایی از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در استان بوشهر، گفت: شاهد رتبه برتر استان بوشهر در بسیاری از شاخص‌های امنیتی هستیم.

کد خبر 3865598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha