۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

مردم داری مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است

مردم داری مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است

ایلام-رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم داری مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی صبح امروز در همایش سالیانه کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: مردم داری مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است و کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتارهای جمعی ، دعوت به خیر،امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به سبب حاکمیت ارزش های اسلامی اعتماد مردم را به دست آورده است، گفت: نیروی انتظامی نیرویی یادگیرنده ، حرفه ای گرا و مدافع مظلومان در جامعه سازماندهی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: یکی از ویژگی های امروز پلیس این است که تابع عمود خیمه انقلاب اسلامی است و به صورت مستقیم تحت نظر رهبری قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه رهبری شاخص رفتارهای پلیس است، گفت: نیروی انتظامی کارکرد و عملکرد خود را در ساختار سازمانی و تربیت نیروی انسانی بر اساس ارزش های اسلامی حاکم طراحی و سازماندهی کرده است.

سردار شرفی در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو در ابتدای سال آینده اشاره کرد و گفت: دشمن در این بهه از زمان بیکار ننشسته و با تشکیل اتاق های فکر در صصد ضربه زدن به انقلاب است.

وی تصریح کرد: رفتار دشمن بر اساس رخدادها و واقعیت های میدان عمل در کشور گسترش می یابد و در این راستا به دنبال اشتباهات ما است.

وی گفت: شبه افکنی در جامعه شیوه و روش دشمن است و برای رسیدن به این هدف به دنبال بزرگ کردن اشتباهات ما و التهاب آوری در جامعه است.

شرفی افزود: دشمن با سکولاریزه کردن دین در جامعه ایران اسلامی در صدد است اسلام عربستانی را در کشور ترویج دهد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر پرهیز از افراط و تفریط در مسائل اجتماعی، سیاسی و امنیتی، گفت: نباید هر پدیده اجتماعی را امنیتی کنیم و به خاطر مسائل ساده جامعه را به التهاب بکشانیم.

وی تأکید کرد: پلیس باید تمام رفتارها و اقدامات خود را در جهت توسعه تفاهمات و جلب مشارکت مردم گسترش دهد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه پلیس دیده بان جامعه است ،گفت:همه در تأمین امنیت جامعه مسئولند و باید سهم و نقش داشته باشند.

کد خبر 3866536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha