۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۹

استاندار یزد:

احزاب مشارکت مردم درهمه صحنه‌ها را رقم بزنند/تاکید بر تعامل احزاب

احزاب مشارکت مردم درهمه صحنه‌ها را رقم بزنند/تاکید بر تعامل احزاب

یزد ـ استاندار یزد گفت: فعالیت احزاب باید به نحوی باشد که مشارکت مردم را در همه صحنه‌ها رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در جمع نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان یزد اظهار داشت: برگزاری جلسات با احزاب تنها در راستای انتخابات نیست و لازم است نشست‌ها و جلسات بیشتری با احزاب در راستای پیشبرد امور جامعه برگزار شود.

وی با بیان اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی در توسعه سیاسی کشور و استان نقش بسیار موثری ایفا می کنند، عنوان کرد: اگر به دنبال توسعه اقتصادی و اجتماعی هستیم، باید به توسعه سیاسی نیز توجه نشان دهیم زیرا توسعه زمانی پایدار است که همه جانبه باشد.

استاندار یزد با اشاره به نقش احزاب در زمینه نشاط اجتماعی تاکید کرد: احزاب باید مشارکت اجتماعی مردم را در همه زمینه ها رقم بزنند و اگر این اتفاق بیفتد، شور و نشاط در جامعه فراگیر خواهد شد.

میرمحمدی با اشاره به نقش مهم احزاب و تشکل‌های سیاسی در انتخابات نیز بیان کرد: اگر احزاب به وظایف خود به درستی عمل کنند و بتوانند نقش کلیدی خود را در انتخابات ایفا کنند، مردم می توانند افراد شایسته و کاردان برای اداره امور انتخاب کنند و آنگاه می توان به توسعه امیدوار بود.

وی ادامه داد: در هر انتخاباتی برنده اصلی مردم و افرادی هستند که در انتخابات شرکت می کنند و اگر احزاب این مهم را مدنظر قرار دهند، دیگر شاهد بسیاری از دعواهای سیاسی نخواهیم بود.

میرمحمدی بر لزوم تعامل میان احزاب و تشکل‌های سیاسی تاکید کرد و افزود: به طور قطع تعامل در این زمینه می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای جامعه به دنبال داشته باشد و می توان به دور از بسیاری از تلخی‌ها به مشکلات جامعه رسیدگی کرد.

وی تصریح کرد: به طور قطع تعامل میان احزاب و تشکل‌ها، اعتماد مردم را نیز بیش از پیش جلب می کند و این امر مشارکت بیشتر آنها در برنامه ها را به دنبال خواهد داشت.

میرمحمدی همچنین با بیان اینکه احزاب می توانند با برقراری ارتباط قوی‌تر با مردم، آنها را در جریان روند مسائل مختلف از جمله مسائل اقتصادی قرار دهند، افزود: در مواردی همچون تورم و گرانی، شرایط خاصی وجود دارد و وقتی صحبت از کاهش تورم می شود، یعنی اینکه شتاب افزایش قیمت‌ها کم شده که این موضوع را احزاب باید با مردم در میان بگذارند و مردم را توجیه کنند.

کد خبر 3867974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha