۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶

با حضور نماینده تولیت آستان مقدس رضوی؛

مراسم اربعین ۴۸ زائر آسمانی حریم رضوی در تبریز برگزار شد

مراسم اربعین ۴۸ زائر آسمانی حریم رضوی در تبریز برگزار شد

تبریز - مراسم اربعین عروج ۴۸ زائر آسمانی حریم رضوی با حضور گسترده مردم و مسئولان و خانواده های معزا در مسجد صاحب الامر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده تولیت آستان مقدس رضوی شامگاه چهارشنبه در این مراسم که حاضران با قرائت فاتحه و نثار یاسین یاد جانباختگان این حادثه را گرامی داشتند، فلسفه خلق نسل بشر را عروج به ملکوت اعلا دانست و افزود: برای نیل به لقاء الله می بایست همچون اولیای الهی دست از دنیای مادی شست و در  سلوک معنوی کوشید.

 آیت الله راشدی یزدی میل باطنی به گسترش معرفت را بزرگترین وجه تمییز انسان و حیوان برشمرد و گفت: مسیر زندگی هر فرد مملو از خوشی و ملامت بوده و شرط قربت پایمردی در سختی ها و غافل نشدن از یاد پروردگار در روزگار ازدیاد نعمت است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزا آنان را همسنگ خانواده های شهدا اسوه های صبر و ایستادگی خواند و افزود: ملت ایران در راه حفظ آبروی اسلام و اهل بیت بسیار جانفشانی کرده و در این مسیر مقدس شهید و جانباز و آزاده ی بسیاری تقدیم نمودند.

نماینده تولیت آستان قدس رضوی بر حفط حرمت شهدا و تمامی جانثاران جنگ تحمیلی تاکید و اظهار داشت: اعتلای ایران اسلامی و امنیت پایدار کشور مرهون رشادت انسان هایی بوده که برای صیانت از ناموس میهن از جان شیرین گذشتند.

کد خبر 3869277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha