۱۶ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۲

امام جمعه ایلام:

فتح «میمک» زمینه ساز پیروزی در سایر عملیات های دفاع مقدس شد

فتح «میمک» زمینه ساز پیروزی در سایر عملیات های دفاع مقدس شد

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فتح «میمک» با تلاش رزمندگان و عشایر غیور زمینه ساز پیروزی در سایر عملیات های دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۱۸۶ شهید بخش چوار از توابع استان ایلام اظهار داشت: آنچه مایه برتری ایران بر دشمن بعثی که مورد حمایت تسلیحاتی و مالی دنیای غرب و کشورهای عرب منطقه در دفاع مقدس شد، همراهی مردم با مسئولان و رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل (ره) بود.

وی امه داد: ملت ایران نشان داده هیچگاه خوی تجاوزگری دشمنان بر علیه منافع این سرزمین را تحمل نخواهد، کرد و در دوران جنگ تحمیلی نیز با وجود آنکه مدت چندانی از پیروزی انقلاب نگذشته بود و ساختار های نظام و بویژه نیروهای مسلح شکل نگرفته بود، تنها با تکیه بر ایمان الهی و وحدت ملت و مسئولان توانست این هجمه همه جانبه را دفع کند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: یکی از نقاط برجسته تاریخ جنگ عراق بر علیه ایران عملیات میمک در استان ایلام بود که با رشادت های ارتش جمهوری اسلامی و عشایر غیور ایل خزل اجرا شد.

لطفی گفت: این عملیات نشان داد مردم این استان پیمان خونینی با این انقلاب بسته اند و حاضر نیستند حتی به قیمت از دست دادن عزیزترین فرزندان خود دست از آرمان های نظام بکشسند.

استاندار ایلام نیز در این مراسم گفت: عشایر غیور ایلام نقش تعیین کننده ای در موفقیت عملیات میمک داشتند.

محمدرضا مروارید گفت:امروز بر همه مسئولان واجب است نقش مردم ایلام را در دوران دفاع مقدس برجسته کنند.

کد خبر 3869706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha