۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵

در جلسه اقتصاد مقاومتی مطرح شد؛

۷ هزار میلیارد پروژه نیمه‌تمام روی دست لرستان/طرح‌ها واگذار شوند

۷ هزار میلیارد پروژه نیمه‌تمام روی دست لرستان/طرح‌ها واگذار شوند

خرم آباد - استاندار لرستان از وجود هفت هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی اظهار داشت: ۷ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به با برنامه های اقتصاد مقاومتی که شامل برنامه های عمرانی و اقتصادی است عنوان کرد: مقرر شده که دو هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور طی سال ۹۵ به بخش خصوصی واگذار شود.

استاندار لرستان ادامه داد: در لرستان برای تکمیل این پروژه ها به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبا نیاز بوده و ادارات باید با واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی، نسبت به تعیین تکلیف این پروژه ها اقدام کنند.

بازوند عنوان کرد: تکمیل این پروژه ها در شرایط فعلی نه تنها با اعتبارات استانی بلکه با اعتبارات ملی هم امکان پذیر نیست.

وی گفت: در سطح کشور نیز تکمیل پروژه های نیمه تمام به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد ولی مدیران باید در این زمینه به نحو جدی ورود پیدا کنند.

استاندار لرستان اضافه کرد: اگر این پروژه ها روی زمین بمانند و خاک بخورند به طور قطع نمی توان اهداف اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید.

بازوند ادامه داد: مدیران باید بدانند که به طور قطع مقاومت هایی در مسیر واگذاری این پروژه ها به ویژه از طرف بدنه کارشناسی وجود دارد که مدیران باید برای حل این مشکلات شخصا اقدام کنند.

وی گفت: مدیران باید به طور مرتب گزارش این واگذاری ها را ارائه بدهند تا به طور کامل در جریان وضعیت نهایی این واگذاری ها قرار بگیریم.

کد خبر 3870537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha