۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مردم از آنتن دهی تلفن‌های همراه در شهر اصفهان شکایت دارند

مردم از آنتن دهی تلفن‌های همراه در شهر اصفهان شکایت دارند

اصفهان –عضو شورای شهر اصفهان به عدم آنتن‌دهی مناسب موبایل در بسیاری از نقاط اصفهان اشاره کرد و گفت:شهروندان با توجه به هزینه‌هایی که پرداخت می‌کنند انتظار خدمات رسانی مناسب‌تری را نیز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر شنبه، در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن انتخابات شوراهای اسلامی در کشور صدا و سیما و رسانه‌ها باید اطلاع رسانی لازم را در خصوص وظلیف شوراها در شفاف‌سازی اذهان عمومی داشته باشند، اظهار داشت: البته این اقدامات باید به دور از فضای تبلیغاتی انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن سالروز پیروز انقلاب اسلامی ایران نیز ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که همه برنامه‌ای در نظر گرفته شده برای این ایام در راستای تقویت اتحاد و وحدت در داخل کشور باشد و جنبه‌ای مردمی برگزاری این مراسم تقویت شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور در هفته گذشته در سخنرانی خود اظهاراتی در خصوص برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشتند، گفت: بر این اساس باید توجه داشته باشیم که از هرگونه غوغاسالاری درونی خودداری کنیم و همه توان خود را برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه بکارگیریم.

وی به عدم آنتن‌دهی مناسب تلفن‌های همراه در بسیاری از نقاط شهر اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا باید یادآور شوم که شهروندان با توجه به هزینه‌هایی که پرداخت می‌کنند انتظار خدمات رسانی مناسب‌تری را نیز دارند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: همچنین ضروری است که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نسبت به ایجاد سرپناه برای بازرسان خطوط بی آر تی اقدام کنند.

وی در ادامه به عدم ارتباط سازنده و مناسب نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: حدود یک سال است که دیداری بین این نمایندگان به وجود نیامده و برای حل مشکلات شهر اصفهان این ارتباط ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به لزوم ارائه لیست حقوق مدیران شهرداری به شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: همچنین ضروری است که شهرداری نسبت به مطالبات کتاب فروشان جمعه بازار کتاب توجه لازم را داشته باشد.

کد خبر 3870738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha