۲۰ دی ۱۳۹۵، ۹:۴۷

جنگ رئال و بارسا برای جذب «دله آلی»

جنگ رئال و بارسا برای جذب «دله آلی»

جذب هافبک تاتنهام در حال حاضر برای هر دو باشگاه پیشتاز لالیگا هدف مهمی به شمار می‌رود، اگرچه شنیده می‌شود این انتقال برای باشگاه های خواهان او ۷۰ میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از «دیلی میرر»، باشگاه بارسلونا برای خرید «دله آلی» بازیکن تیم فوتبال تاتنهام، حریف همیشگی خود یعنی رئال مادرید را بر سر راه خود می بیند.

در هفته های اخیر مدام اخبار انجام مذاکراتی مبنی بر انتقال این ملی پوش انگلیسی به «سانتیاگو برنابئو» به گوش می رسید، در حالیکه وی همچنان به درخشش خود در «وایت هارت لین» (ورزشگاه خانگی تاتنهام) ادامه می دهد.

به هر حال رئال مادرید برای خرید آلی، بارسلونا را مقابل خود می بیند؛ قهرمان فصل گذشته لالیگا تحت تأثیر استعداد این بازیکن ۲۰ ساله قرار گرفته است.

گرچه هر کدام از این دو باشگاه که بخواهند این انتقال صورت بگیرد، ممکن است مجبور شوند پیشنهادی در حدود ۷۰ میلیون پوند ارائه دهند تا تاتنهام را برای فروش آلی وسوسه کند.

آلی این فصل برای تاتنهام در ۱۹ بازی از لیگ برتر به میدان رفته است و ۱۰ گل زده است. وی این تعداد گل را فصل قبل در ۳۳ بازی برای این تیم به ثمر رسانده بود.

کد خبر 3871332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha