۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

استاندار مرکزی:

۴۸۶میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت شد

۴۸۶میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت شد

اراک- استاندار مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۶۹۱ واحد صنعتی کوچک و متوسط در استان مرکزی، ۴۸۶میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹۱ واحد صنعتی در استان مرکزی مجموعا از ۴۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور رونق و فعالیت مجدد بهره مند شدند.

استاندار مرکزی بیان کرد: از میزان مذکور ۳۷۱ واحد صنعتی به طور مستقیم از بانک های عامل، ۲۰۷میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: همچنین به ۳۲۰ واحد صنعتی نیز که از طریق ثبت نام در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست وام داشتند، ۲۷۹ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد.

استاندار مرکزی گفت: در سطح کشور ۱۶هزار میلیارد تومان بودجه برای راه اندازی واحدهای صنعتی متوسط و کوچک درنظر گرفته شده و از این میزان ۴۴۳میلیاردتومان سهم استان مرکزی بود در حالی که تاکنون بیش از میزان مقرر، یعنی ۴۸۶میلیارد تومان تسهیلات در استان اعطا شده است.

زمانی قمی تصریح کرد: تاکنون ۹۸۴ واحد صنعتی در استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید درخواست ارائه داده اند که از این میزان به ۶۹۱ واحد تسهیلات پرداخت شده و مابقی نیز در دست پیگیری و انجام است.

وی اضافه کرد: میزان تحقق اعطای تسهیلات رونق در استان مرکزی از مبلغ پیش بینی شده ۴۴۳میلیارد تومان برای سال جاری نیز فراتر رفته و میزان تسهیلات ارائه شده ۹درصد بیش از برنامه ریزی یعنی ۱۰۹ درصد است.

استاندار مرکزی افزود: تلاش داریم تمامی ۹۸۴ واحد صنعتی که در استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق بودند تا پایان سال از آن بهره مند شوند.

کد خبر 3872728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha