۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲

آکادمی سوم داستان علمی و فرهنگی فراخوان داد

آکادمی سوم داستان علمی و فرهنگی فراخوان داد

سومین دوره آکادمی داستان نویسی انتشارات علمی و فرهنگی فراخوان برگزاری خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین دوره آکادمی داستان علمی و فرهنگی شامل اتاق تجربه (رمان کودک و نوجوان)، کارگاه رمان فانتزی و کارگاه خلق کتاب تصویری کودک(در تیم­های دو نفره تصویرگر_ نویسنده) است. استادان راهنمای کارگاه­ها آقای فریدون عموزاده­ی خلیلی، خانم هدی حدادی، آقای سید نوید سید علی اکبر و آقای آرمان سلاح ورزی هستند.

این کارگاه ها در ۱۰ جلسه برگزار می شود و در پایان دوره، ناشر با نویسندگانی که اثرشان توسط استادان تایید شود، قرارداد بسته و با پرداخت حق التالیف، اقدام به چاپ اثر خواهد نمود.

 کارگاه­ها در روز پنج شنبه هر هفته برگزار می­شود و مهلت ارسال مدارک تا ۳۰ دی ماه و شروع کلاس ها از تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۵ خواهد بود.

شرایط شرکت در کارگاه­های آکادمی عبارت است از:

ارائه سه نمونه داستان که حداقل یکی از آنها در ارتباط با موضوع کارگاهی باشد که هنرجو قصد شرکت در آن را دارد، حداقل سن ۱۷ سال و پرداخت سیصدهزارتومان هزینه برای هر کارگاه

در دوره های پیشین، انتشار ۳۰ داستان کودک که هم اکنون در مرحلۀ تصویرگری قرار دارد و ۲۰ رمان در حال تالیف کودک و نوجوان مورد تصویب قرار گرفته است.

شایان ذکر است کارگاه­های این دوره،

 علاقمندان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۶۶۵۷۳۴ تماس گرفته و آثار خود را به   نشانی پست  الکترونیک masumyazdani@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 3872863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha