۲۲ دی ۱۳۹۵، ۸:۲۸

دیدار و گفتگو با احمد پوری در کتابفروشی آینده

دیدار و گفتگو با احمد پوری در کتابفروشی آینده

جلسه دیدار و گفتگو با احمد پوری، شاعر و مترجم، روز پنجشنبه ۲۳ دیماه در محل کتابفروشی آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست پنجشنبه ۲۳دی ماه کتابفروشی آینده اختصاص یافته به دیدار و گفتگو با احمد پوری که سال‌هاست در تدریس علمی زبان انگلیسی و ترجمه ادبیات به‌ویژه شعر از زبان انگلیسی مشغول است.

ترجمه‌های متعدد احمد پوری از آثار آنا اخماتووا، ناظم حکمت، پابلو نرودا، تسوتایوا و... در سال‌های اخیر هر کدام به چاپ‌های مکرر رسیده است. پوری علاوه بر تدریس و ترجمه نویسنده رمان نیز هست.

در جلسه پنجشنبه احمد پوری درباره ترجمه و تجربیات خود سخن خواهد گفت و ضمن گفتگو با مخاطبان، به سوالات خوانندگان آثارش هم پاسخ خواهد داد. همچنین مراسم رونمایی کتاب نیز در پایان همین جلسه برگزار خواهد شد.

نشست دیدار و گفتگو با احمد پوری ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۳ دیماه از سوی کتابفروشی آینده و مجله بخارا در کانون زبان فارسی واقع در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار، خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک۱۲ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شب راه ابریشم (از سلسله شب‌های بخارا) نیز که پیشتر به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مراسم تشیع ایشان لغو شده بود، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۶ دیماه در محل کانون زبان فارسی برگزار می‌شود.

کد خبر 3873601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha