۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان:

دیدار خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

دیدار خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: دیدار خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار و موجب تجدید روحیه در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان ظهر چهارشنبه به همراه جمعی از مدیران شهرداری و شهردار منطقه دو با خانواده‌ شهید «حسن قیاسوند» دیدار و با پدر و مادر این شهید در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان در این دیدار از شهدا به عنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

رضا غلامی خجسته با تاکید براینکه سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه خدمتگذاران نظام است و خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: خداوند هر کس را که دوست داشته باشد به عنوان شهید برمی‌گزیند و در این راستا باید بگوییم خوش به سعادت شهیدان که مورد توجه معبود یکتا قرار گرفته‌اند و آنان که مانده اند باید در خدمت رسانی به مردم ادای تکلیف کنند.

خجسته بابیان اینکه دیدار خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است، اضافه کرد: آرامش امروز و اقتدار ملت ایران مدیون خون شهدا است و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه ایثارگری و جان فشانی های شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان باعث شد کشور از گزند بیگانگان در امان باشد، اظهار داشت: امروز باید آحاد جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه ها حافظ انقلاب، دستاوردها و آرمانهای امام راحل باشند و در راه پیروی از منویات مقام ولایت از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قیاسوند به بیان خاطراتی از عملیات شلمچه پرداخت و گفت: روحیه والای پدران و مادران شهدا همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می کند.

همچنین پدر شهید قیاسوند نیز به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت و  اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید قیاسوند ضمن شنیدن مسائل و مشکلات خانواده این شهید، با اهداء لوح سپاس از صبر و بردباری آنان تقدیر به عمل آوردند.

کد خبر 3873892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha