۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸

امام جمعه ایلام:

پیوند ملت و روحانیت در تشییع پیکر آیت الله هاشمی دوباره اثبات شد

پیوند ملت و روحانیت در تشییع پیکر آیت الله هاشمی دوباره اثبات شد

ایلام-نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: تشییع باشکوه پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر پیوند ناگسستنی ملت ایران را با روحانیت به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در مجلس ترحیم آیت الله هاسمی رفسنجانی اظهار داشت: رسانه های وابسته به استکبار همواره تلاش می کنند نشان دهند که ملت ایران از روحانیت خدمتگذار که در سال های گذشته در صف مقدم مبارزه با توطئه های دشمنان نظام بوده ، جدا شده اند ولی حضور میلیونی ملت ایران در مراسم وداع با رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان داد این پیوند ناگسستنی است.

وی ادامه داد: حضور یکپارچه تمامی جریانات دلسوز و وفادار به آرمان های نظام در این مراسم نشان داد همه قدردان زحمات و تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده و کسانیکه برای شکل گیری این نظام الهی جانفشانی کرده انتد را ارج می نهند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: خدمات آقای هاشمی پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و در دوران ریاست جمهوری نیز طرح های بسیار بزرگی برای بازسازی مناطق جنگ زده کشور اجرا شد.

لطفی اضافه کرد: افرادی سعی کردند در مراسم تشییع پیکر ایشان سوء استفاده سیاسی کنند ولی با وحدت و حضور یکپارچه ملت ایران این توطئه دشمنان نیز ره به جایی نبرد.

وی یادآور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای نهضت تاکنون همواره یار صدیق نظام ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند و یکی از استوانه های مستحکم انقلاب در مقابل دشمنان محسوب می شدند و در مقابل با توطئه ضد انقلاب همواره با مواضع خود بسیاری از خطرهای پیش روی نظام را دفع و خنثی می کردند.

کد خبر 3874352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha