۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله هاشمی رفسنجانی را باید در عرصه های مختلف حیاتش شناخت

آیت الله هاشمی رفسنجانی را باید در عرصه های مختلف حیاتش شناخت

تاکستان- نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را باید در عرصه های مختلف حیاتش بررسی کرد تا شناخت دقیقی از این مبارز انقلابی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی در مراسم بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی که روز جمعه در مسجد حجتی تاکستان برگزار شد گفت: این یار امام و انقلاب و رهبری را باید در عرصه های مختلف حیات و مجاهدتهای ایشان شناخت.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بی بدیلی در تثبیت انقلاب و ارزشهای آن داشت به طوری که تمام عمر را خود را با تحمل تمام رنجها وقف به ثمر نشستن انقلاب کرد.

امام جمعه تاکستان با بیان مراحل زندگی و مبارزات آیت اله هاشمی رفسنجانی افزود: بینش این فقید فرزانه باعث شد تا وی تمام سختی های دوره انقلاب را تحمل کند تا بالاخره ملت ایران از زیر ستم طاغوت رها شوند.

آیت الله اسلامی تصریح کرد :آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس با تدبیر و اداره جنگ نقش مهمی در پیروزی کشور داشتند و  فردی بود که در طول دوران جنگ بنا به مسئولیتی که به عهده ایشان گذاشته شد کارستانکردند و ضمن اینکه رابطه نزدیکی با فرماندهان عملیات داشتند و به آنها مشورت می دادند و هم از آنها مشورت می گرفتند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اشاره ای هم به جهان بینی آیت اله هاشمی کرد و گفت: جهان بین المللی نیز در سیاست خارجی در برابر آقای هاشمی با خضوع رفتار می کرد.

امام جمعه تاکستان همچنین با تشریح مراحل پایانی زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یادآورشد: تمام غرب و فتنه داخلی میخواستند ذره ای از ارادت آقای هاشمی به رهبری و ولایت فقیه کم کنند اما این مرد بزرگ در همه عمر خود همواره گفت من عاشق آقای خامنه ای هستم و به آن عمل کرد.

آیت الله اسلامی همچنین این مصیبت را به مقام معظم رهبری و عموم مردم انقلابی ایران تسلیت گفت.

در ادامه این بزرگداشت مراسم عذاداری و قرائت قرآن برای توشه آخرت این عالم فقید برگزار شد.

کد خبر 3875681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha