۲۵ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۲۷

استاندار یزد:

توسعه متوازن در سرمایه‌گذاری‌های استان یزد مدنظر قرار گیرد

توسعه متوازن در سرمایه‌گذاری‌های استان یزد مدنظر قرار گیرد

یزد ـ استاندار یزد با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در استان یزد گفت: باید تلاش شود در سرمایه گذاری‌ها توسعه متوازن مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: استان یزد برای توسعه و پیشرفت نیازمند سرمایه گذاری است اما لازم است در سرمایه گذاری‌ها توسعه متوازن مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد عنوان کرد: شیوه‌نامه این مرکز در جلسه شورای برنامه ریزی استان یزد ارائه و تشریح شد اما نکات مبهمی وجود دارد که باید برطرف شود.

میرمحمدی تاکید کرد: در برخی موارد در این شیوه نامه اشکالات اساسی وجود دارد که باید برطرف شود تا امکان تصویب این شیوه نامه در جلسه شورای برنامه ریزی فراهم شود.

وی همچنین بر لزوم استفاده از مشاوران امین برای ارائه مشاوره به سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: اعتماد سرمایه گذاران باید جلب شود و باید از طریق مشاوره‌های مطمئن به این نتیجه برسند که سرمایه گذاری آنها سودده خواهد بود.

استاندار یزد، سرعت در ارائه خدمات سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران را مهمترین هدف تشکیل این مرکز اعلام کرد و افزود: این مهم باید مدنظر مسئولان این مرکز باشد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد از اعضای این شورا خواست نسبت به مبحث سرمایه‌گذاری حساسیت داشته باشند زیرا حساسیت نشان دادن به سرمایه ‌گذاری نشان‌ دهنده حساسیت در قبال اشتغال و کاهش ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری است.

میرمحمدی بر ضرورت کار کارشناسی و دقت و درایت در تدوین شیوه‌ نامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تدوین مشوق‌های قانونی سرمایه‌گذاری در استان و ایجاد هماهنگی برای پهنه‌بندی مناطق ویژه سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

کد خبر 3876989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha