۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین:

۲۱۶۰ واحد تولیدی در قزوین در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند

۲۱۶۰ واحد تولیدی در قزوین در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۲هزارو ۱۶۰ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که تعداد ۵۶۷ مورد از آنها موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی مدیران واحدهای تولیدی و بانکهای استان ظهر یکشنبه به منظور بررسی و تعیین تکلیف پرونده های تسهیلات در مرحله انعقاد قرار داد در سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی در خصوص میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: تا کنون اقدامات خوبی برای تعیین تکلیف واحدهای نیمه فعال و غیر فعال انجام شده است.

علی پرزحمت از برگزاری ۲۱ جلسه ستاد  تسهیل و رفع موانع تولید و ۳۰ نشست تسهیلات رونق تولید به ریاست استاندار و با حضور بانکهای عامل برای بررسی و رفع مشکلات حوزه تولید در استان خبر داد.

وی اعلام کرد: ۹۱۷ واحد تولیدی در استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که ۵۶۷ مورد از آنها از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات گرفتند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین بیان کرد:۲هزارو ۱۶۰ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که تعداد ۵۶۷ مورد از انها موفق به اخذ تسهیلات رونق تولید شدند.

وی اقدامات انجام شده را در راستای رفع موانع و رونق تولید  اعلام کرد و افزود: دولت تدبیر و امید با برداشت موانع تولید و رفع مشکلات تولید سعی در رونق تولید و راه اندازی واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه فعال را دارد.

منوچهر حبیبی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این نشست اظهار کرد: دولت در راه اندازی و رونق تولید عزم جدی دارد و تاکنون اقدامات موثری را انجام داده است.

کد خبر 3877493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha