۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

امام جعه ایلام تاکید کرد:

ضرورت تسریع در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس

ضرورت تسریع در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر ضرورت استفاده از ظرفیت های نهادها و واحدهای صنعتی بزرگ استان برای ساخت زائر سرای ایلامیان در مشهد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در نشست مسئولان استان برای بررسی طرح زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس بر لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی و واحدهغای صنعتی بزرگ هم چون پالایشگاه گاز، کارخانه سیمان و گمرک تأکید کرد و گفت: علاوه بر این ضروری است با فضاسازی و کارهای فرهنگی کمک های خیرین و عموم مردم برای ساخت این طرح ارزشمند جذب شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین از پیگیری و سفر مسئولان استان به مشهد برای رفع موانع سر راه و آغاز هر چه سریعتر عملیات اجرایی زائر سرا خبر داد.

محمدرضل مروارید استاندار ایلام هم در این نشست از لزوم پیگیری و رایزنی با مسئولان و نهادهای کشوری برای جذب کمک های مالی گفت و تأکید کرد با گرفتن پایان کار طرح و انتخاب پیمانکار هر چه سریعتر عملیات اجرایی زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس آغاز شود.

شرکت کنندگان در جلسه به بررسی طرح زائرسرای ایلامیان در مشهد پرداخت و با تصویب کلی طرح مصوب شد پیگیری و اجرای این طرح در اولویت قرار گیرد.

زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در هفت طبقه و در مجموع با زیر بنای چهار هزار و ۲۵۰ متر مربع در حال احداث است.

کد خبر 3877798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha