۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران:

برخی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند/لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب

برخی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند/لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب

شهرری-رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: برخی با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال تطهیر دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صالح یاسینی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران که در حرم مطهرامام راحل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی ما در بزرگداشت برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تبیین بزرگترین رویداد قرن اخیر برای نسل جوان و نوجوان کشور است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به فلسفه بزرگداشت برنامه های ملی و انقلابی افزود: بهترین وظیفه برای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین فساد و تباهی رژیم پهلوی و بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باید برکات و آثار تئوری، معنوی و مادی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به شکل ویژه ای برای مردم تبیین شود که این امر، دلبستگی اقشار مختلف به انقلاب اسلامی را افزایش خواهد داد.

یاسینی، استقرار نظام اسلامی را یک نعمت بزرگ برای ملت ایران دانست و اضافه کرد: باید به خود ببالیم که در فضای جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به تلاش دشمن برای تطهیر دوران پهلوی بیان داشت: برخی با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال تطهیر دوران قبل از انقلاب اسلامی هستند.

وی تأکید کرد: عده ای می کوشند که فساد و تباهی رژیم گذشته را نادیده گرفته و به نظام اسلامی و اندیشه های امام راحل و رهبری ضربه بزنند.

یاسینی با اشاره به این نکته که دشمن برای تطهیر رژیم پهلوی از همه ظرفیت ها استفاده می کند، گفت: اقدامات مرموزی در این زمینه صورت گرفته که باید همه ما هوشیار و بیدار باشیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره  به این نکته که باید پیام های انقلاب به نسل جوان و نوجوان انتقال پیدا کند، بیان داشت: جوانان کشور به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، دوران شاهنشاهی را درک نکردند و به همین خاطر باید آن دوران به شکل ویژه برای این نسل تبیین شود.

کد خبر 3879842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha