۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳

عضو کمیته بانوان اتاق بازرگانی اصفهان:

زنان باید در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم سازی وارد شوند

زنان باید در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم سازی وارد شوند

اصفهان- عضو کمیته بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: زنان باید در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نسیم جوزدانی صبح چهارشنبه، در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: اگر ما امروز نتوانستیم به آن توسعه پایدار برسیم به دلیل این است که افراد توانمند نداریم یا اینکه در توانمند سازی افراد خیلی عقب هستیم.

وی ادامه داد: بانوان جایگاه خود را در حوزه‌های اقتصادی آن‌طور که باید به دست نیاورده‌اند و سعی ما این است که در این همایش این جایگاه را در کشور ارتقا دهیم چراکه در حال حاضر ارزش افزوده بسیاری از سوی بانوان در اقتصاد کشور ایجاد می‌شود اما دیده نمی‌شود.

عضو کمیته بانوان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: در حوزه کارآفرینی پیشنهادات متعددی را داشتیم و جلسات زیادی را برگزار و توصیه‌هایی نیز داشتیم، حتی مدعی شدیم که مسئولان باید تبعیض مثبت را نسبت به بانوان ایجاد کنند، بانوان ما باید جایگاه خود را پیدا کنند و در این راه معاونت بانوان اتاق بازرگانی در این راستا می‌تواند کمک بسیاری داشته باشد.

وی به برگزاری نخستین همایش جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار اشاره کرد و بیان داشت: شعار همایش اقتصاد پاک و زنان موفق است.

جوزدانی بیان کرد: توسعه پایدار در جامعه زمانی رخ می‌دهد که مشارکت آن جمعی و همگانی باشد و زن و مرد دوش به دوش یکدیگر تلاش کنند. 

کد خبر 3880593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha