۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵

به همت بسیج دانشجویی استان البرز برگزار می شود:

برگزاری نخستین جشنواره علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی در البرز

برگزاری نخستین جشنواره علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی در البرز

کرج - مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره علمی و پژوهشی با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله فرخی در خصوص برگزاری نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان، گفت: بنابر تصمیم و رأی نظر هیئت‌رئیسه بسیج دانشجویی استان و متناسب بااهمیت شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با محوریت هم‌افزایی نهادها و اقشار مختلف بسیج این جشنواره عملی، پژوهشی طرح‌ریزی شد.

به گفته فرخی، بسیج دانشجوی، سازمان بسیج علمی و پژوهشی، بسیج اساتید به‌عنوان سه نهاد انقلابی در برپایی این جشنواره اهتمام دارند.

وی افزود: علاقه‌مندان به‌منظور حضور در این دوره از نخستین جشنواره علمی و پژوهشی می‌توانند با ارائه پایان‌نامه‌ها، اختراعات، ابتکارات با محوریت اقتصاد مقاومتی حضور پیدا کنند.

فرخی توضیح داد: به‌منظور حضور هرچه بهتر علاقه‌مندان سرفصل‌هایی در این جشنواره معین‌شده است که می‌توان به اقتصاد دانش‌بنیان، کارآفرینی دانش‌پایه و بومی‌سازی دانش اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناوری، تشکل‌ها، هسته‌های علمی و انجمن‌ها نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ بیست و دوم بهمن سال جاری به آدرس www.bso-conf.ir ارسال کنند.

گفتنی است، اختتامیه این جشنواره هفدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 3880656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha