۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

تندیس شهید « مسعود منفرد نیاکی» در آمل رونمایی شد

تندیس شهید « مسعود منفرد نیاکی» در آمل رونمایی شد

آمل - تندیس سرلشکر شهید مسعود منفرد نیاکی با حضور معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد اله تورنگ بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی تندیس امیر سرلشکر شهید مسعود منفرد نیاکی اظهار داشت: امیر سرلشگر شهید منفرد نیاکی افتخار شهر هزار سنگر آمل، کشور و اسلام است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل بابیان اینکه امیر سرلشکر شهید منفرد نیاکی به‌عنوان یکی از اسطوره‌های این شهر است افزود: ایشان خدمات ارزشمندی در دوران جنگ برای دفاع از انقلاب و کشور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به مسئولیت‌های مهم شهید منفرد نیاکی، بیان کرد: شهید منفرد نیاکی فرمانده لشگر ۸۸ زرهی زاهدان، فرمانده لشگر ۹۲ زرهی اهواز، فرمانده عملیات طریق‌القدس، فتح المبین، بیت‌المقدس، والفجر، رمضان و فرماندهی قرارگاه فتح را به عهده داشتند و در طراحی عملیات رزمی نقش مؤثری ایفا کردند که در ششم مردادماه سال ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تورنگ بابیان اینکه ارتفاع این تندیس چهار متر و با هزینه حدود ۵۰۰ میلیون ریال ساخته و نصب‌شده است افزود: بلوار شهید منفرد که در ابتدای آن تندیس همین شهید نصب گردیده در چندین سال گذشته به طول هفت کیلومتر بازگشایی‌شده و امروز به یاد این الگوی بزرگ این تندیس در این مکان قرار داده شد.

کد خبر 3880919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha