۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰

استاندار یزد:

میزبانی از مسابقات ورزشی ضابطه‌مند انجام شود

میزبانی از مسابقات ورزشی ضابطه‌مند انجام شود

استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد میزبانی دو رویداد مهم ورزشی استان را بر عهده گرفته است، گفت: میزبانی‌ها باید ضابطه‌مند و با هماهنگی‌های بیشتر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان یزد با اشاره به برگزاری تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در استان یزد اظهار داشت: لازم است ابتدا حامیان مالی این برنامه مشخص شوند، سپس در جلسه شورای عالی ورزش به این موضوع پرداخته شود.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد میزبانی‌ها فقط برای استان هزینه داشته باشند، منطقی نیست بلکه معتقدیم اگر یک مسابقه بین المللی برگزار می شود، به همراه تیم‌ها تعدادی گردشگر نیز وارد استان شوند.

میرمحمدی در مورد میزبانی یزد از کوهنوردی دهه فجر نیز بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه بهمن قرار گرفته ایم، هماهنگی‌ها در زمینه بسیار دیرهنگام آغاز شده است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با واکنش نسبت به این موضوع که یزدی‌ها کم تحرک‌ترین مردم کشور هستند، اظهار داشت: این آمار با هیچیک از شاخص‌هایی که مردم ایران از یزدی‌ها سراغ دارند و همواره آن را شنیده اند، همخوانی ندارد.

وی افزود: در شرایطی که یزدیها سختکوش ترین مردم کشور شناخته شده اند یا در شرایطی که یزد را استان کارگری می دانند، چطور می توان قبول کرد که مردم آن کم تحرک ترین مردم کشور هستند.

میرمحمدی در مورد ورزش کارمندان نیز اظهار داشت: مصوبه ای که در مورد ورزش کارمندان از سال 75 وجود داشته، 20 سال به دست فراموشی سپرده شده است در حالی که یک برنامه و مصوبه به هیچ وجه نباید با تغییر دولتها و تغییر مدیران فراموش شود.

وی بیان کرد: برنامه ها نباید قائل به شخص باشند بلکه باید به شکل قوی از یک مدیر به مدیر بعدی معرفی و اجرا شود.

استاندار یزد در مورد ورزش‌های همگانی و عمومی کردن ورزش نیز بیان کرد: همه چیز نباید معطوف به حمایت دولت یا ساخت ورزشگاه و سالن ورزشی باشد زیرا بسیاری از حرکات همت خود مردم را می طلبد.

وی افزود: یک نرمش روزانه نیازی به ورزشگاه و سالن ورزشی ندارد و هر فردی در منزل خود نیز می تواند روزانه نیم ساعت حرکات نرمشی انجام دهد و شادابی و نشاط و سلامت را برای خود به ارمغان آورد.

کد خبر 3881248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha