۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:

دلبستگی به رشد صنعت مهمترین خصوصیت کارآفرینان است

دلبستگی به رشد صنعت مهمترین خصوصیت کارآفرینان است

کرج - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: دلبستگی به رشد و رونق صنعت، مهمترین خصوصیت کارآفرینان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل خلیلی در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز که پیش از ظهر پنجشنبه با حضور استاندار و مسئولین استان در سالن باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: دلبستگی به رشد و رونق صنعت مهمترین خصوصیت کارآفرینان است.

به گفته خلیلی، هزینه تولید با توجه به رکود اقتصادی کار را برای کارآفرین سخت و دشوار کرده است و قدرت رقابت در فروش کالا و رقابت سخت می شود.

وی با نظر بر شرائط سخت و دشواری که کارآفرینان به دلیل وضعیت اقتصادی امروز متحمل می شوند، عنوان کرد: این شرایط برای کارآفرینان مساعد نیست با این وصف استاندار نسبت به این مهم دغدغه و اهتمام برای رفع مشکلات دارند.

خلیلی کارگران را نیروهای ارزشی کار و دلیلی بر رونق برنامه های اقتصادی خواند و تصریح کرد: کارگران بخش عمده ای از کارآفرینی و چرخه رشد اقتصادی هستند.

وی با نظر به اهمیت رفع مشکلات و دغدغه کارآفرینان توضیح داد: مشکلاتی بسیاری به دلایل مالی متوجه کارآفرینی است با این وصف آنان که همپای صنعت هستند دلبسته به کشور و مردم هستند و به این واسطه بر مشکلات فائق می آیند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان تصریح کرد: این جشنواره کارآفرینی نیز برای این نکته اهمیت دارد که بگوییم ما از زحمات شما کارآفرینان سپاسگزار هستیم.

کد خبر 3881438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha