۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۰۵

معاون وزیر کشور:

۲۸ روستای لرستان پایلوت اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌شوند

۲۸ روستای لرستان پایلوت اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌شوند

خرم آباد - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطح ۲۸ روستای استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست ظهر امروز پنج شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان با اشاره به اینکه طی آذرماه سال جاری ۲۳۳ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ها برگزار شده است، اظهار داشت: ۹ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در لرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه لرستان به صورت مشترک با یک استان دیگر رتبه هفتم را در برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دارد، تصریح کرد: اخیرا نامه ای دریافت کرده ایم مبنی بر جذب ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای ۲۰ استان کشور که متاسفانه استان لرستان در این حوزه دیده نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور  با اشاره به اینکه این اعتبار برای۱۲۲ عنوان پروژه اولویت دار در حوزه صنایع خودرو، مجمتع گردشگری، مخابرات و ... دیده شده است، ادامه داد: باید پیگیری لازم برای حضور استان لرستان در جمع این استانها صورت گیرد.

دین پرست در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از شهرستان های لرستان به عنوان پایولت اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است، گفت: در این رابطه شهرستان دلفان جزو ۳۱ شهرستان نمونه برای اجرای اقدامات ویژه اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه همچنین روستاهای مستعد اجرای برنامه های اقتصادی مقاومتی شناسایی شده است، تصریح کرد: ۳۷۴ روستا در کل کشور شناسایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به اینکه ۲۸ روستای لرستان در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: «سنگ سفید»، «چغابدار» و «ملک آباد» از جمله روستاهای نمونه اقتصاد مقاومتی لرستان است.

کد خبر 3881809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha