۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۱۸

در جلسه اقتصاد مقاومتی تصویب شد؛

۲ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارگران پارسیلون تخصیص می‌یابد

۲ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارگران پارسیلون تخصیص می‌یابد

خرم آباد - در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان مصوب شد نامه ای برای تامین دو میلیارد تومان در راستای پرداخت مطالبات کارگران پارسیلون خرم آباد به امضای وزیر کشور برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون وزیر کشور، استاندار لرستان، علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و معاونان استاندار برگزار شد.

در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی استان از جمله کارخانه پارسلون خرم آباد بررسی شد.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه قرار شد برای کارخانه پارسیلون یک کنسرسیوم متشکل از بانکهای سپه، ملی و صنعت و معدن تشکیل شود، اظهار داشت: با پیگیری های مرکز استان عملیات اجرایی این کنسرسیوم آغاز شد و قرار شد ظرف یک ماه کار کارشناسی پارسیلون انجام شود.

وی با بیان اینکه به تناسب مطالبات بانکها سهم آنها باید مشخص شود و شرکت جدید تشکیل و مراحل احیا را پیگیری کنند، تصریح کرد: تا دو روز پیش بانک ملی نماینده اش را معرفی نکرده بود که با پیگیری استاندار مصوب شد که نماینده خود را معرفی کند.

در ادامه این جلسه مصوب شد که نامه ای به امضای وزیر کشور برسد تا ۲ میلیارد تومان علی الحساب برای پرداخت حقوق کرکنان پارسیلون در نظر گرفته شود.

کد خبر 3881836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha