۲ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۲۰

مدیر کل ارتباطات و اطلاعات استان زنجان:

ضریب تلفن خانگی در زنجان رشد داشته است

ضریب تلفن خانگی در زنجان رشد داشته است

زنجان-مدیر کل ارتباطات و اطلاعات استان زنجان ضریب تلفن خانگی در ابتدای دولت تدبیر و امیددر استان زنجان را ۳۲.۵۵ درصد اعلام کردو گفت: در حال حاضر ضریب تلفن خانگی به ۳۳.۹۴ درصد رسیده است.

وحید فرخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طول شبکه فیبر نوری زیر ساخت در استان زنجان ابتدای دولت تدبیر و امید را ۷۶۵ کیلومتر بود که در حال حاضر به هزار و ۹۵ کیلومتر رسیده است.

وی ظرفیت پهنای باند ورودی استان زنجان در ابتدای دولت یازدهم را ۴ کیلومتر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پهنای باند به ۴۴ کیلومتر رسیده که ۱۱ درصد رشد دارد.

مدیر کل ارتباطات و اطلاعات استان زنجان گفت: میزان پهنای باند بهره برداری شده در ابتدای دولت تدبیر و امید در استان زنجان ۲.۴ کیلومتر بوده که امروز به ۸.۱۷ کیلومتر رسیده است.

فرخی تاکید کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد دفاتر ارائه دهنده سرویس های نوین پستی صفر بود که امروز به ۱۱۶ دفتر رسیده که ۱۱۶ درصد رشد دارد.

وی ضریب تلفن خانگی در ابتدای دولت تدبیر و امید ۳۲.۵۵ درصد اعلام کردو گفت: در حال حاضر ضریب تلفن خانگی به ۳۳.۹۴ درصد رسیده ۱.۴ درصد رشد دارد.

مدیر کل ارتباطات و اطلاعات استان زنجان تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه اول در ابتدای دولت تدبیر و امید در استان ۴۶.۵۵ درصد بود که امروز به ۵۲.۹۸ درصد رسیده و ضریب نفوذ ایرانسل ۲۵.۴۹ درصد بودکه امروز به ۲۶.۷۸ درصد و ضریب نفوذ رایتل در ابتدای دولت صفر بود و امروز به ۱.۵۷ درصد رسیده است.

کد خبر 3882558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha