۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

بت‌کلیا عنوان کرد:

بی‌توجهی به نخبگان ورزشی آفت کار مسئولان ورزش است

بی‌توجهی به نخبگان ورزشی آفت کار مسئولان ورزش است

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از بی‌توجهی به نخبگان ورزشی کشورمان، گفت: هنوز برخی نمی‌دانند که آینده ورزش کشورمان به چه سمتی می رود و رفتارهای تبعیض‌آمیز به همین دلیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوناتن بت‌کلیا با اشاره به نامه اعتراضی مربیان، داوران و قهرمانان برخی از کمیته‌های ورزش ژیمناستیک به وزارت ورزش و جوانان، گفت: بی‌توجهی و رفتارهای تبعیض‌آمیز نسبت به رشته‌های مختلف از سوی سرپرست فدراسیون به وزیر ورزش عنوان شده است که عدم رسیدگی به آن جای تامل و تعجب دارد.

نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هنوز برخی از مسئولان نمی‌دانند که آینده ورزش کشورمان به چه سمتی خواهد رفت و رفتارهای تبعیض‌آمیز ناشی از چنین دیدگاهی است، اظهار کرد: نباید دیدگاه‌های شخصی را در عرصه مدیریتی اعمال کرد زیرا این مهم آفتی برای جامعه ورزش بحساب می آید.

وی تصریح کرد: در کشوری مانند چین از کودکی برای نخبگان و استعدادهای ورزشی برنامه‌ریزی کرده و امکانات فراهم می‌کنند در حالی که امروزه شاهد بی‌توجهی به نخبگان ورزشی کشورمان هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون شش ماه از زمان سرپرستی فدراسیون ژیمناستیک گذشته است، ادامه داد: طبق اساسنامه فدراسیون‌های آماتوری باید هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت فدراسیون ژیمناستیک مشخص شود.

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، امیدوارم هرچه سریع تر نسبت به تحقق حق ورزشکاران و رفع مشکلات کنونی اقدام جدی کنند.

چندی پیش جمعی از قهرمانان، داوران، مربیان و بنیانگذاران آکروژیم که مدت‌ها در این رشته فعالیت داشته‌اند، به دلیل آنچه که بی‌توجهی و رفتارهای تبعیض‌آمیز نسبت به رشته‌های مختلف از سوی سرپرست فدراسیون عنوان کرده‌اند، اعتراض کردند و متن اعتراض‌شان را به سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و معاون توسعه حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ ملی المپیک ارسال کردند.

کد خبر 3882906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha