۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

همایش «اخلاق در ورزش» در ایام دهه فجر در زنجان برگزار می شود

همایش «اخلاق در ورزش» در ایام دهه فجر در زنجان برگزار می شود

زنجان- فرمانده سپاه ناحیه زنجان از برگزاری همایش «اخلاق در ورزش» در ایام دهه فجر در شهرستان زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرنگارمهر، ابوالفضل طهماسبی ظهر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان ، افزود: بزرگترین تشکل انسانی در بسیج  است . و این قشر در همه نهادها و ارگان ها فعال است.

وی به ایام الله دهه فجر اشاره کردو گفت: همزمان با این ایام ۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها ی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از برگزاری همایش «اخلاق در ورزش» در ایام دهه فجر در شهرستان زنجان خبر دادو گفت:  برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بسیج کارگری و کارمندی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از برنامه های شاخص در دهه فجر است. 

طهماسبی تاکید کرد: در راستای  تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برنامه ها در دهه فجر با مدیریت درست انجام شود و جوانان و مردم حضور پر رنگی داشته باشند. 

وی به معضل طلاق در جامعه اشاره کردو افزود: باید همه برای کاهش نرخ طلاق در جامعه و بین جوانان کمک کنیم و با توجه به اینکه بیشترین آمار طلاق در پنج سال نخست زندگی زوجین اتفاق می‌افتد باید مدیریت و برنامه ریزی کارشناسی در این خصوص انجام شود. 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد:برگزاری برنامه‌هایی به صورت اردویی برای زوجین در دستور کار است و این اردوها می‌تواند بستر مناسبی برای دریافت آموزش‌های لازم باشد.

طهماسبی افزود: متاسفانه در جامعه ما مهارتهای زندگی به خوبی در جامعه آموزش داده نمی شود و باید مسئولان فرهنگی بر اجرایی شدن این امر مهم تلاش کنند و در خصوص طلاق جوانان باید برنامه خاص و جامعی پی ریزی شود.

کد خبر 3883076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha