۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵

دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان:

مسابقات بدمینتون گرامیداشت دهه فجر در همدان برگزار شد

مسابقات بدمینتون گرامیداشت دهه فجر در همدان برگزار شد

همدان-دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان گفت: مسابقات بدمینتون گرامیداشت دهه فجر یادواره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور در همدان برگزار شد.

علیرضا صفی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون گرامیداشت دهه فجر در همدان اظهار داشت: مسابقات بدمینتون گرامیداشت دهه فجر شهرستان همدان یادواره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور در همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۵۳ بدمینتون باز از ۳ باشگاه و در ۳ رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن ورزشی حجاب همدان برگزار شد.

دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: هومن ترابی در پایان و در رده نونهالان این رقابت‌ها به مقام اول دست‌یافت.

صفی زاده خاطرنشان کرد: همچنین سهیل بیگی پرست دوم شد و کمیل کاظمی و صالح به زارع مشترک سوم شدند.

وی با اشاره به نتایج سایر رده‌های سنی بیان کرد: در رده نوجوانان محمد صالح گروسی اول شد مبین دهبانی در رده دوم ایستاد و محمدامین گروسیان و علیرضا یوسفی مشترک سوم شدند.

دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان عنوان کرد: در رده جوانان نیز ابوالفضل رضایی قهرمان شد عرشیا صفی خانی در جایگاه دوم ایستاد و سعید روحی و فرزاد کرمی مشترک سوم شدند.

صفی زاده با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از این رشته گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و روزبه‌روز تعداد علاقه‌مندان به این رشته در حال افزایش است.

وی یادآور شد: استقبال بانوان از این رشته بسیار چشمگیر است و نزدیک به ۱۵۰ نفر از این تعداد در بخش بانوان فعال هستند.

کد خبر 3883660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha