۳ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۰۲

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ورامین:

برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد در شهرستان ورامین اجرا می شود

برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد در شهرستان ورامین اجرا می شود

ورامین- رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ورامین از اجرای برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد همزمان با جشن پیروزی انقلاب در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ایرج اداوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد در شهرستان ورامین در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: مساجد نقش محوری را در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایفا کردند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ورامین افزود: امروز نیز مساجد باید نقش محوری را در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بر عهده داشته باشند و ایام الله دهه مبارک فجر، فرصت بسیار خوبی را در اختیار پایگاه مسجد قرار می دهد.

وی با اشاره به این نکته که در ایام الله دهه مبارک فجر، هر شب یک برنامه محوری در مساجد شهرستان ورامین برگزار می شود، ادامه داد: در برنامه های محوری دهه مبارک فجر در مساجد شهرستان ورامین، دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرایط حاکم در قبل از پیروزی انقلاب برای مردم تبیین خواهد شد.

اداوی اضافه کرد: برنامه های محوری دهه مبارک فجر در روز ۱۲ بهمن در مسجد قبا، روز ۱۳ بهمن در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای محمدآباد عرب ها، ۱۴ بهمن در مسجد حضرت قائم روستای آبباریک، ۱۵ بهمن در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین و مسجد اعظم جوادآباد، ۱۶ بهمن در مسجد حضرت بقیه الله(عج) باغخواص، ۱۷ بهمن در مسجد امام حسین(ع) کارخانه قند، ۱۸ بهمن در مسجد صاحب الزمان) عج) روستای علی آباد باغخواص، ۱۹ بهمن در مسجد حضرت سجاد(ع)، ۲۰ بهمن در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) خیرآباد و ۲۱ بهمن در مسجد چهارده معصوم(ع) ورامین برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه ها با حضور مسئولان و مردم شهرستان ورامین پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود و می تواند در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی را ایفا کند.

کد خبر 3883717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha