۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶

پیشکسوت تراکتورسازی:

تیم قلعه نویی برای پیروزی برابر پیکان ارنج شده است

تیم قلعه نویی برای پیروزی برابر پیکان ارنج شده است

تبریز - پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر تیمی در بازی امروز ورزشگاه شهدای قدس پیروز شود، آن تیم تراکتورسازی خواهد بود.

منوچهر صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به قابلیت های تیمی تراکتورسازی و پیکان اظهار داشت: به نظر من هر دو تیم تراکتورسازی و پیکان جزو تیمهای پر مهره هستند که فوتبال را بخوبی روی زمین بازی می کنند. هر دو تیم از کادرفنی با دانشی هم برخوردارند که تا به اینجای کار توانسته اند شایستگی های خود را نشان دهند.

وی به خصوصیات تیم پیکان اشاره کرد و گفت: پیکان تیمی است که بازی های تاکتیکی خوبی در این فصل انجام داده و در نتیجه گیری هم تقریبا موفق عمل کرده است. پیکان معمولا در بازی های خود بخصوص در رویارویی با تراکتورسازی حمله به دفاع حریف را در راس برنامه های تهاجمی خود قرار می دهد و معمولا همه توپهای ارسالی به عمق دفاع حریف منتهی می شود.

این کارشناس و مربی فوتبال که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد با بیان اینکه این تیم امروز می تواند پیکان را شکست دهد، عنوان کرد: تراکتورسازی برای بازی امروز انگیزه های زیادی دارد و نمی خواهد که از کورس صدرنشینی عقب بماند. این تیم یک مربی مثل قلعه نویی دارد که کارنامه خوبی در لیگ دارد و قطعا این مربی که کارش را بخوبی بلد است، حتما تیمش را برای پیروزی برابر پیکان ارنج خواهد کرد.

وی در خاتمه گفت : بازی سختی برای تراکتورسازی پیش بینی میکنم اما اگر تیمی پیروز بازی امروز باشد، به نظر من قطعا نام آن تیم تراکتورسازی خواهد بود. کما اینکه تراکتورسازی اولین برد فصل خود را برابر همین پیکان کسب کرده و این امید وجود دارد تا در تهران نیز سه امتیاز به تیم تبریزی برسد.

گفتنی است دیدار تیم های پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 3884037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha