۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶

مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره‌ اقوام به تعالی فرهنگ و هنر ایران کمک می‌کند

جشنواره‌ اقوام به تعالی فرهنگ و هنر ایران کمک می‌کند

کرمانشاه- مشاور عالی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  جشنواره‌ اقوام به توسعه و تعالی فرهنگ و هنر و تمدن ایران کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مهرجردی عصر امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی اقوام ایرانی که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: حادثه تلخ پلاسکو از طراوت و شادابی این مراسم کاست و ما را به سوگ آتش نشانان غیور کشور نشاند.

مهرجردی خاطر نشان کرد: حضور فراگیر و مشارکت فعال اهالی کرمانشاه در یکی از مهم ترین جشنواره هایی که در سالهای اخیر به تناسب ضرورت در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است است بسیار چشمگیر است.

مشاور عالی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر برخی مشغله‌ها و معذوریت های کاری نبود تمام مدیران وزارت خانه و معاونان در این جشنواره شرکت می کردند.

وی به تلاش های مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این نشست وزین و پر از بهره با مشارکت چهره های برجسته هنری کشور به خصوص چهره های شاخص فرهنگ و هنر استان کرمانشاه که ذخایر ارزشمند  در جای جای کشور هستند و باید به عنوان یک فرصت از آنها بهره برداری کنیم برگزار شده است.

مهرجردی تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره و جشنواره های پیاپی مربوط به اقوام ایرانی که امروز در کرمانشاه و فردا در دیگر نقاط ایران اسلامی برگزار خواهد شد به توسعه و تعالی فرهنگ و هنر و تمدن ایران بینجامد.

کد خبر 3884702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha