۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۱۷

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

مدارس کنارک، سرباز و قصرقند درنوبت صبح فردا تعطیل است

مدارس کنارک، سرباز و قصرقند درنوبت صبح فردا تعطیل است

زاهدان - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارش های اخیر و ایجاد رواناب و سیلاب، مدارس ۳ شهرستان جنوب استان فردا در نوبت صبح تعطیل است.

رضا اربابی در گفتگو با خبرنگارمهر، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر و به تبع آن ایجاد سیلاب و روان آب در برخی از مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان بنابر تصمیم ستاد بحران مدارس شیفت صبح شهرستان های کنارک، سرباز و قصرقند فردا تعطیل است.

وی افزود: مدارس شهرستان قصرقند در تمامی مقاطع در شیفت صبح و عصر و مدارس شهرستان سرباز در شیفت صبح و همچنین مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان کنارک در شیفت صبح فردا تعطیل است.

وی گفت: همچنین با توجه به اینکه برخی از مدارس جنوب استان سیستان و بلوچستان غیراستاندارد هستند و ممکن است باتوجه به بارش های اخیر از ایمنی کافی برخوردار نباشند به مدیران مدارس اعلام شده که در اعلام تعطیلی مدارس برای فردا بنابر تشخیص خود عمل کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای امدادی و اکیپ های راهداری در سطح استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با توجه به اینکه از شدت بارش ها کاسته شده است عملیات بازگشایی مسیرها شروع شده است.

کد خبر 3886729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha