۶ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۱۰

شش ورزشکار کردستانی در اردوی تیم ملی پیوند اعضا حضور دارند

شش ورزشکار کردستانی در اردوی تیم ملی پیوند اعضا حضور دارند

سنندج - با حضور شش ورزشکار کردستانی در رشته های شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز و بدمینتون اردوی تیم ملی پیوند اعضا جهت آمادگی برای مسابقات جانی اسپانیا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی فدارسیون پیوند اعضا به منظور حضور در مسابقات جهانی، اردو های تیم ملی زنان و مردان خود را در رشته های شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار کرد.

اردوی تیم ملی پیوند اعضا بزرگسالان مردان و زنان کشور در رشته های مختلف ورزشی از روز شنبه سوم تا هشتم بهمن ماه با حضور ۸۳ ورزشکار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می شود.

امیر شاه ملکی و شیرین احمدی دو ورزشکار عنوان دار کردستانی در رشته تنیس روی میز با دعوت کادر فنی فدراسیون در این مرحله اردو حضور دارند.

همچنین طیب طاهرپور و گلاویژ دارخال نیز به ترتیب در رشته های شنا و بدمینتون به اردوی تمرینی تیم ملی فراخوانده شدند و تمرینات آمادگی خود را تحت نظر مربیان تیم ملی انجام می دهند.

بر اساس این گزارش، فواد خوزم و محمد رسولی دو دونده کردستانی نیز با دعوت کادر فنی فدراسیون در این مرحله از اردو حضور پیدا کردند.

گفتنی است، اردوی تیم ملی رشته های شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی و دارت به منظور آمادگی ملی پوشان جهت حضور موفق در مسابقات جهانی مالاگا اسپانیا برگزار می شود.

کد خبر 3886746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha