۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۳۱

استویچف:

هنوز برای نظر دادن نهایی در مورد والیبال ایران زود است

هنوز برای نظر دادن نهایی در مورد والیبال ایران زود است

گزینه سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز برای نظر دادن در مورد والیبال ایران زود است و باید بازیهای بیشتری را ببینم.

به گزارش خبرنگار مهر، رادویچ استویچف گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی دو تیم بانک سرمایه و عمران ساری در جمع خبرنگاران گفت: به ایران آمده ام تا سطح کیفی والیبال این کشور را بهتر بشناسم و نسبت به بازیکنان و تیم های باشگاهی حاضر در ایران شناخت بیشتری پیدا کند البته قبلا شناخت نسبی در این خصوص داشتم اما حضورم در ایران به تکمیل و افزایش این شناخت کمک می کند.

وی در خصوص والیبال ایران افزود: هنوز برای اینکه در مورد والیبال ایران نظر بدهم زود است و باید بازیهای بیشتری را ببینم.

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران افزود: اهداف من باید با اهداف فدراسیون والیبال هماهنگ باشد. یکی از هدفهای والیبال ایران جایگیری در جمع ۴ تیم برتر جهان است که من هم به این هدف احترام می گذارم.

استویچف در پاسخ به این سئوال که چقدر برای سرمربیگری خود برای در تیم ملی شانس می بینید، گفت: من نمی دانم انتخاب می شوم یا نه اما معتقدم هر کس مربی تیم ملی می شود باید در حد و اندازه ایران باشد و بداند که کار سختی دارد.   مربی تیمی مثل تیم ملی ایران باید بداند که چقدر زمان نیاز است تا لیگ و بازیکنان را در نظر بگیرد.

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امکانات فدراسیون والیبال ایران کافی است اما این تنها برای رسیدن به هدف کفایت نمی کند. والیبال ایران در طی سالیان اخیر پیشرفت زیادی کرده است و بسیار قدرتمند شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رادویچ استویچف گزینه اصلی سرمربی گری تیم ملی والیبال ایران که به دعوت داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به کشورمان آمده تا با حضور در اردوهای تیم ملی و مشاهده دیدارهای لیگ برتر شناخت بیشتر نسبت به والیبال ایران پیدا کند. بازدید وی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 3887719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha