۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

معاون فرماندار ورامین:

رفع موانع تولید در ورامین یک ضرورت است

رفع موانع تولید در ورامین یک ضرورت است

ورامین-معاون فرماندار ورامین گفت: باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای رفع موانع تولید در شهرستان ورامین استفاده کرد.

مجتبی بوربور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که امروز باید از همه ظرفیت های موجود برای رونق هر چه بیشتر تولید استفاده کرد، اظهار داشت: شهرستان ورامین دارای ظرفیت های خوبی در حوزه تولید است.

معاون فرماندار ورامین افزود: امروز باید ظرفیت ها و پتانسیل های تولیدی در بخش های مختلف به کمک رونق اقتصادی شهرستان ورامین بیایند.

وی با اشاره به این نکته که بانک ها در حوزه رفع موانع تولید نقش مهمی را ایفا می کنند، ادامه داد: بانک ها می توانند با ارائه تسهیلات در بخش میزان سود و زمان بازپرداخت، همکاری خوبی را برای رونق هر چه بیشتر تولید در شهرستان ورامین انجام دهند.

بوربور تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید فراوان دارند و رسیدن به این هدف نیازمند تلاش و مدیریت جهادی در همه عرصه ها است.

معاون فرماندار ورامین گفت: باید همه ادارات و نهادهای مرتبط با موضوع تولید، به کمک واحدهای تولیدی آمده و زمینه را برای رونق هر چه بیشتر اقتصادی شهرستان فراهم آورند.

کد خبر 3888611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha