۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۴۶

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان:

۴۱ کار گاه تولیدی در زنجان از بخشودگی جرایم استفاده کرده اند

 ۴۱ کار گاه تولیدی در زنجان از بخشودگی جرایم استفاده کرده اند

زنجان-مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به بخشودگی جرایم کار گاه های تولیدی در استان زنجان، گفت: ۴۱ کار گاه تولیدی در استان زنجان از بخشودگی جرایم استفاده کرده اند.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخشودگی  جرایم کار گاههای تولیدی در استان زنجان، افزود: ۴۱ کار گاه تولیدی در استان زنجان از بخشودگی جرایم استفاده کرده اند.

وی اظهار کرد: در خصوص بیمه شدگان کار فرمایان حق بیمه کار گران هر ماه  به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده و بیکاران هم از مستمری استفاده می کنند.

مدیر کل سازمان تامین  اجتماعی استان زنجان گفت: خوشبختانه طی دو یا سه ماه گذشته فعالیت کار گاه ها در استان رشد داشته است.

علیاری تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان را در پایان شهریورماه سالجاری را ۱۰۴ هزارنفر اعلام کردو گفت: تا پایان آذرماه تعداد بیمه شدگان اجباری به ۱۰۷ هزار و ۲۸ نفر رسیده است.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و ماموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

علیاری گفت: استان زنجان هفت شعبه دائم تامین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

وی یاد آورشد: این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه شده و کارفرما تامین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست، بنابراین دارایی‌ها و سرمایه‌های آن متعلق به اقشار تحت پوشش در نسل‌های متوالی است و نمی‌تواند با هیچ‌یک از سازمان‌ها و موسسات دولتی یا غیردولتی ادغام شود.

علیاری با بیان اینکه در استان زنجان بالای ۸۵ درصد از ابلاغ های سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام شده است، اظهار کرد:خوشبختانه در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از مراجعات به سازمان تامین اجتماعی استان زنجان به صورت غیر حضوری است. 

کد خبر 3891323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha