۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۲۸

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۸۰۰۰ شغل در بخش صنعت استان قزوین ایجاد شده است

۸۰۰۰ شغل در بخش صنعت استان قزوین ایجاد شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال جاری با رونق فضای کسب و کار در واحدهای تولیدی بیش از هشت هزار شغل جدید در صنایع استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت یکشنبه شب درمراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک استان قزوین که با حضور سلیمانی معاون صنایع کوچک کشور برگزار شد اظهارداشت: با تاکید استاندار محترم خوشبختانه با عزم جدی مدیران دستگاههای اجرایی و بانکها در پرداخت تسهیلات بهین یاب گام موثری در حل مشکلات صنعتگران برداشته شده است.

پرداخت ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب

وی افزود: در راستای اجرای طرح بهین یاب تاکنون ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است و با این اقدام در رده پنجم کشوری قرار گرفته ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:باپیگیری انجام شده وتوافق رئیس بانک مرکزی سقف تسهیلات پرداختی دراستان برداشته شد و ما هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان صنعتی نداریم و آماده ایم به همه درخواستها پاسخ دهیم.

پرزحمت اضافه کرد: در هر هفته یک جلسه با حضور استاندار و یکی از مدیران بانکها در تهران برگزار می شود که این کار به حل بسیاری از مشکلات مالی و افزایش سقف تسهیلات کمک کرده است.

وی اظهارداشت: در جذب سرمایه گذاری خارجی هم استان قزوین رتبه چهارم کشور را دارد که بیانگر بستر خوب فراهم شده در این منطقه است.

ایجاد ۸ هزار شغل در صنعت استان

پرزحمت به ظرفیت صنعت در ایجاد اشتغال اشاره کرد و یادآورشد: امسال سهم استان قزوین در اشتغال حدود ۴ هزار شغل بود که با همت و تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی و همکاری بخش خصوصی توانستیم بیش از دو برابر و ۸ هزار شغل در واحدهای صنعتی استان ایجاد کنیم.

وی گفت: برپایی نمایشگاه صنایع کوچک فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی کشور است و زمینه دسترسی بدون واسطه مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز مهیا می شود.

پرزحمت بیان کرد: عبدیان به عنوان یکی از تولیدکنندگان صنعتی با داشتن یک واحد متوسط توانسته یک سوم صادرات استان را به خود اختصاص دهد که این قابلیت بیانگر حضور فرماندهانی توانمند در عرصه اقتصادی است که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با تشکیل جلسات مستمر رفع موانع تولید، بهین یاب و صادرات در استان قزوین تلاش می کنیم مشکلات تولیدکنندگان استان را با جدیت و سرعت برطرف کنیم تا تولید رونق بگیرد. 

کد خبر 3891372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha