۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

حرم امام خمینی(ره) آماده پذیرایی از مردم/تشریح برنامه های۱۲بهمن

حرم امام خمینی(ره) آماده پذیرایی از مردم/تشریح برنامه های۱۲بهمن

تهران- رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران برنامه های محوری جشن پیروزی انقلاب را در این استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با تشریح برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: پنجم تا یازدهم بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه مبارک فجر نامگذاری شده است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران افزود: تلاش شد تا در ایام هفته استقبال از دهه مبارک فجر، فضاسازی تبلیغی و محیطی مرتبط با جشن پیروزی انقلاب اسلامی انجام شود.

وی با اشاره به آمادگی حرم مطهر امام راحل برای پذیرایی از مردم در روز ۱۲ بهمن ادامه داد: حرم مطهر امام راحل برای استقبال از مردم در ایام دهه فجر آماده سازی شد.

آمادگی حرم امام راحل برای میزبانی از عاشقان امام راحل

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: حرم مطهر امام راحل با گلاب ناب کاشان شست و شو داده و گل آرایی مرقد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به صورت ویژه انجام شد.

محمودی تأکید کرد: اقشار مختلف مردم و مسئولان نیز در هفته استقبال از دهه مبارک فجر در حرم مطهر امام راحل حاضر شده و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به روان پاک بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در ادامه با تشریح برنامه های روز نخست دهه مبارک فجر بیان داشت: برنامه های دهه مبارک فجر از دوازدهم بهمن ماه با محوریت امام راحل آغاز می شود.

وی با اشاره به برنامه محوری این روز گفت: برنامه محوری روز نخست دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و شخصیت های لشگری و کشوری در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.

حضور مردم در مکان جلوس امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن

محمودی، اجرای سرود همگانی و سخنرانی حجت الاسلام دری نجف آبادی از بخش های مهم برنامه روز دوازدهم بهمن ماه در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: ویژه برنامه دیگری نیز از سوی ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در مکان جلوس امام راحل در بهشت زهرا تدارک دیده شده و اسدالله بادامچیان در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

محمودی تأکید کرد: در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل گرامی داشته شده و بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا تأکید می شود.

برگزاری جشن انقلاب در ۲۵۰۰ مسجد استان تهران

وی بیان داشت: رژه موتورسواران در مسیر فرودگاه مهرآباد و برگزاری مراسم ویژه در این فرودگاه نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در روز دوازدهم بهمن ماه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به صدا درآمدن ناقوس کلیساها، برگزاری برنامه های جشن انقلاب در مدارس و ادارات و برپایی نمایشگاه های متعدد انقلابی از دیگر برنامه های این ایام است.

محمودی یادآور شد: برگزاری ویژه برنامه هایی در ۳۱۳ بقاع متبرک امامزادگان استان تهران، مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۱۰۰ حوزه علمیه استان تهران، برپایی جشن های انقلاب و یادواره شهدا در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان تهران، برگزاری بیش از هزار نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع دشمن شناسی، جنایات آمریکا و انقلابی گری نیز در ایام دهه فجر پیش بینی شده است.

کد خبر 3891860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha