۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان شمالی:

۲۰۰۰ مددجوی خراسان شمالی از انشعاب رایگان برخوردار شدند

 ۲۰۰۰ مددجوی خراسان شمالی از انشعاب رایگان برخوردار شدند

بجنورد- قائم‌مقام کمیته امداد خراسان شمالی از واگذاری دو هزار انشعاب رایگان به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی اظهار کرد: از این تعداد انشعاب یک هزار و ۴۰۰ مورد به روستاییان استان و  ۵۰۰ مورد به مددجویان ساکنان شهرها واگذارشده است.

اکبریانی افزود: امسال بیش از ۷۸۲ خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد از نعمت لوله‌کشی گاز برخوردار شدند که از این تعداد ۱۱۰ خانواده شهری و ۶۷۰ خانواده روستایی بودند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در تلاش است با توجه به فصل سرما با ارائه خدمات در حوزه انشعابات رایگان ازجمله لوله‌کشی گاز و توزیع بخاری زمینه آسایش خانواده‌های مددجویان را فراهم کند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می‌کند، گفت: تمام مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح‌ها، برنامه‌ها و سرفصل‌های مهم کاری گنجانده‌شده و طبق برنامه زمان‌بندی‌شده نیازها و مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان بیان کرد: رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی نیازمندان زیرپوشش این نهاد دارای اهمیت است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت قرار دارند.

اکبریانی یادآور شد: همچنین بیش از یک هزار و ۴۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد در طول دو سال گذشته از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از نعمت لوله‌کشی گاز برخوردار شدند.

کد خبر 3892023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha