۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳

مسابقه داستان نویسی «انقلاب و راویان کوچک» برگزار می شود

مسابقه داستان نویسی «انقلاب و راویان کوچک» برگزار می شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقه داستان نویسی «انقلاب و راویان کوچک» در تمامی کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر مسابقه داستان نویسی با عنوان «انقلاب و راویان کوچک» ویژه سنین کودک و نوجوان از روز سه شنبه ۱۲ بهمن تا پنجشنبه ۲۱ بهمن در تمامی کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه با هدف برانگیخته شدن استعداد نویسندگی و پویایی احساس برداشت آزاد از تصاویر در بین کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران درباره شیوه شرکت در مسابقه گفت: در این مسابقه کودکان و نوجوانان با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود برگه هایی دریافت می کنند  که در آنها تصویری از انقلاب ترسیم شده است و  متقاضیان بر اساس برداشت خود از تصویر موجود در ده سطر داستان کوتاهی خواهند نوشت.

وی گفت: اسامی برگزیدگان مسابقه داستان نویسی «انقلاب و روایان کوچک» بر روی پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به نشانی tehranpl.ir اعلام و به منتخبین جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

کد خبر 3892077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha